To project της Nacon είχε ανακοινωθεί το 2022 και από τότε είχε εξαφανιστεί εντελώς, μέχρι το πρόσφατο State of Play όπου δήλωσε ξανά παρόν. Πριν λίγες ώρες, δόθηκε στη δημοσιότητα ένα 15λεπτο gameplay trailer, όπου ο creative/art director, Jonathan Jacques-Belletete, μας ξεναγεί πίσω από τα mechanics του τίτλου και τη δημιουργική φιλοσοφία των devs της Rogue Company.
H ιστορία ακολουθεί τον Rémi, τον γιο ενός σιδηρουργού που καταφέρνει να δραπετεύσει από την φανταστική πόλη Hadea, η οποία έχει ρημαχθεί από τον εμφύλιο πόλεμο σε ένα εναλλακτικό setting της Ευρώπης του 1990.
Ο τίτλος αποσκοπεί στο να είναι μια immersive εμπειρία που δεν θα σας κρατάει το χέρι με χάρτες και waypoints, με τους παίκτες να πρέπει να βασίζονται σε στοιχεία του περιβάλλοντος ή ήχους που θα τους οδηγήσουν στον προορισμό τους.
Η μάχη με τα μυστηριώδη όντα που θα συναντήσετε έχει περισσότερο στοιχεία hack and slash παρά souls-like τίτλων, με τον πρωταγωνιστή μας να χρησιμοποιεί μεσαιωνικά όπλα, αλλά και τη βοήθεια του companion drone που τον ακολουθεί.
Τα περιβάλλοντα που θα συναντήσετε περιλαμβάνουν κατάφυτα δάση και ξεχασμένες κατακόμβες που κρύβουν έξυπνους γρίφους και πολλά μυστικά για αυτούς που είναι λάτρεις της εξερεύνησης.
Το “Hell is Us” δεν έχει ακόμα ημερομηνία κυκλοφορίας και έχει δρομολογηθεί για το 2025.