Νέα τεχνολογία με adaptive δυσκολία δημοσιεύτηκε από την Sony

Πρόσφατα μάθαμε μέσω του Insider Gaming πως η Sony στις 3 Δεκεμβρίου 2023 δημοσίευσε μια πρωτότυπη ιδέα που θα προσαρμόζει την δυσκολία ανάλογα την δεξιότητα του παίκτη.

Αυτό θα γίνεται σε πραγματικό χρόνο, συλλέγοντας δεδομένα και προσαρμόζοντας την εμπειρία σας είτε με αυξημένη δυσκολία είτε με μειωμένη, αποσκοπόντας να βελτιστοποιήσει την ευχαρίστηση του εκάστοτε τίτλου.

Επιπλέον αυτό δεν θα γίνεται μόνο με αυξομείωση ζημίας στο παίκτη και τους αντιπάλους του, αλλά ανάλογα τις ανάγκες καθενός μπορεί να αυξήσει την ταχύτητα κίνησης του χαρακτήρα σας, τον αριθμό και είδος των εχθρών και την δεξιότητα τους.

Μια τέτοια ιδέα δεν είναι πρωτόγνωρη αλλά ο σκοπός της Sony είναι η βελτίωση της, έτσι ώστε κάθε εμπειρία να είναι προσωπική για τον κάθε παίκτη, ενώ συγχρόνως θα καθιστά αδύνατο κάποιος άλλος, να μπορεί συμπεράνει την δυσκολία ενός τίτλου μέχρις ότου ο ίδιος έρθει σε επαφή με αυτόν.

Η δήλωση ενδιαφέροντος για κάτι τέτοιο δεν σημαίνει βέβαια πως θα δούμε σίγουρα κάτι τέτοιο στο μέλλον από την εταιρεία, καθώς έχουμε δεί πολλές φορές να συμβαίνει κάτι τέτοιο και από άλλα μεγάλα ονόματα της gaming βιομηχανίας χωρίς εν τέλη τα σχέδια να υλοποιηθούν.

Εσάς θα σας ενδιέφερε να υπάρχει κάτι τέτοιο στα games;

This user hasn not filled out his biographical info.