Ο narrative director της CD Projekt RED, Phillip Weber, βρέθηκε καλεσμένος στο AnsweRED Podcast και αναφέρθηκε στο πως θα ήθελε να χτίσει περισσότερο στα life paths του “Cyberpunk 2077”, καθώς θεώρησε πως δεν αξιοποιήθηκαν όσο θα ήθελε. Κατά τα λεγόμενα του ήταν ένα feature που είχε ενθουσιάσει πολύ τους developers του studio, και όπως φάνηκε στη συνέχεια και τους παίκτες, όμως λόγω της πίεσης χρόνου δεν κατάφεραν να το αποδώσουν όπως επιθυμούσαν.
Στη συνέντευξη ήταν και ο Blazej Augustynek, σχεδιαστής των quests στο “Cyberpunk 2077” και ανέφερε πως τα life paths ήταν δεμένα περισσότερο με τον πρόλογο του τίτλου και με παράλληλα γεγονότα θα επέτρεπαν στον παίκτη να διαμορφώσει την δική του ιστορία στον κόσμο της Night City.
Οι πληροφορίες που γνωρίζουμε φυσικά είναι ελάχιστες, καθώς το “Cyberpunk 2” είναι σίγουρα στον ορίζοντα, όμως το χρονοδιάγραμμα του είναι άγνωστο, καθώς η CDPR εργάζεται πυρετωδώς στην ανάπτυξη του “Witcher 4”. To πολωνικό studio έχει κάνει γνωστό πως ο τίτλος θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2025, καθώς θα ήθελαν όσο τίποτα άλλο να αποφύγουν άλλο ένα καταστροφικό launch.
Το “Cyberpunk 2077” έκανε το δίχως άλλο εντυπωσιακό comeback, ύστερα από τα updates και το εξαιρετικό DLC του “Phantom Liberty” και το μόνο σίγουρο είναι ότι όλοι όσοι απογοητεύτηκαν εξ’αρχής, αξίζει να του δώσουν πλέον τη δέουσα προσοχή εν αναμονή του sequel.