Το sequel του original τίτλου της Ubisoft είχε γίνει tease κάποια στιγμή μέσα στο 2008. Μετά από 16 χρόνια και με τους περισσότερους να θεωρούν δικαιολογημένα πως το project έχει πεθάνει, η αλήθεια είναι πως η φάση της ανάπτυξής του έχει περάσει από 40 κύματα.
Με το ντεμπούτο του για το κοινό να έρχεται στην E3 του 2017, το sequel έδειχνε άκρως υποσχόμενο με καινοτόμα mechanics, όπως οι διαστημικές πόλεις που δημιουργούνταν με την πάροδο του χρόνου, τα εντυπωσιακά transitions στις αστρικές πτήσεις και την χαοτική του μάχη. Οι ηγήτορες της προσπάθειας τότε ήταν οι Michel Ancel και Guillaume Brunier, οι οποίοι πλέον έχουν αποχωρήσει για διαφορετικούς λόγους.
Ο Ancel έφυγε από την εταιρεία το 2020 εν μέσω κατηγοριών για κακή ηγεσία και δημιουργίας τοξικού εργασιακού περιβάλλοντος, ενώ ο Brunier λόγω διαφωνιών για τη δημιουργική κατεύθυνση του τίτλου, κάτι που οδήγησε σε μεγάλες καθυστερήσεις.
Η Ubisoft είχε επίσης να αντιμετωπίσει και ένα τραγικό περιστατικό που όπως ήταν φυσικό έβαλε εκ νέου φρένο στην παραγωγή. Αυτό ήταν ο θάνατος του creative director του project, Emile Morel, μόλις στα 40 του χρόνια τον Ιούλιο του 2023. Ήταν ένα γεγονός που όχι μόνο σόκαρε όλη την ομάδα, αλλά δημιούργησε επίσης μία πολύ μουντή ατμόσφαιρα στο studio για προφανείς λόγους.
Με τον νέο creative director, το “Beyond Good & Evil 2” φαίνεται πως καταφέρνει για την ώρα να έχει μπει στο σωστό δρόμο και να έχει αποφύγει τη λαιμητόμο της Ubisoft που κρέμεται πάνω από games και studios εδώ και έναν χρόνο.
Ο τίτλος πρόσφατα έπιασε ένα σημαντικό development milestone με ορισμένα υψηλά ιστάμενα πρόσωπα της καναδικής εταιρείας να εκφράζουν την ευχαρίστησή τους για την καλή του πορεία.