O Chief Creative Officer της Saber Interactive μιλάει γιατί οι μεγάλες κυκλοφορίες αποτυγχάνουν τον τελευταίο καιρό

Το Warhammer 40,000: Space Marine ΙΙ ήταν μια τεράστια επιτυχία για την Saber Interactive, και ο Chief Creative Officer Tim Willits μίλησε λίγο για την βιομηχανία και τα δρώμενα τον τελευταίο καιρό. Ο Tim ανέφερε πως η απώλεια εστίασης σε «αυτό που κάνει το παιχνίδι πραγματικά διασκεδαστικό» μπορεί να είναι μέρος του λόγου για τον οποίο μεγάλα στούντιο μερικές φορές αποτυγχάνουν με τις δικές τους κυκλοφορίες.

Σε συνέντευξή του στο IGN, ο CCO της Saber, λέει: «Πολλές ομάδες υπερ-διευρύνουν τα παιχνίδια κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης. Με το Space Marine 2, η ομάδα δεν εφάρμοσε «κάποιο επαναστατικό νέο μηχανισμό παιχνιδιού που κανείς δεν έχει ξαναδεί», αλλά επέλεξε να «τα πάει πολύ, πολύ καλά» και να επικεντρωθεί σε πράγματα που οι fans γνώριζαν. Με το να χάνει χρόνο κοιτάζοντας άλλα παιχνίδια πριν αποφασίσει «ω, πρέπει να κάνουμε αυτό, ας προσθέσουμε αυτό, ας κάνουμε και εκείνο» μπορεί να αποτελέσει πρόβλημα, καθώς οι devs μπορεί να «χάσουν την εστίαση στον πυρήνα αυτού που κάνει το παιχνίδι διασκεδαστικό».

Ο Willits επισημαίνει επίσης το αυξημένο κόστος ανάπτυξης, το οποίο μπορεί να αποτελέσει σημαντικό πρόβλημα για τα στούντιο, καθώς τα παιχνίδια μπορεί να έχουν τεράστιες προσδοκίες πωλήσεων με βάση τον τεράστιο προϋπολογισμό τους. Το Space Marine 2 αναπτύχθηκε «οικονομικά προσιτά», λέει ο Willits, σημειώνοντας ότι «δεν χρειάζεται να πουλήσουμε τέσσερα εκατομμύρια μονάδες για να το κάνουμε επιτυχία». Αλλά αυτό φυσικά δεν ισχύει πάντα για όλους.

«Δυστυχώς, υπάρχουν πολλά παιχνίδια, ειδικά από βορειοαμερικανούς προγραμματιστές, όπου αν δεν πουλήσεις πέντε εκατομμύρια αντίτυπα, είσαι αποτυχημένος», λέει ο Willits. «Θέλω να πω, σε ποια επιχείρηση είμαστε, όπου αποτυγχάνεις αν πουλήσεις λιγότερα από πέντε εκατομμύρια;»

Ο Willits συνεχίζει, σημειώνοντας ότι «δεν θέλουμε να είμαστε αυτή η επιχείρηση», αλλά ένα στούντιο που εστιάζει στο «τι κάνει τα παιχνίδια πραγματικά διασκεδαστικά, στη συνέχεια να το κάνει πραγματικά καλά, και έπειτα να το κάνουμε θέτοντας προσιτούς οικονομικούς στόχους». Κάτι τέτοιο πρόκειται για έναν ευγενή στόχο, και αν κρίνουμε από το πόσο καλά πάει το Space Marine 2 μέχρι στιγμής, είναι σαφές ότι λειτουργεί για την Saber Interactive.

This user hasn not filled out his biographical info.