Η Remedy θέλοντας να μεγαλώσει το κοινό της και να καλύψει ακόμα έναν τομέα στο gaming προσκήνιο, μίλησε λίγο για τις δυσκολίες που υπάρχουν όταν προσπαθεί κάποιος να μπει στον τομέα των online συνεργατικών παιχνιδιών.
Ένα μήνα πριν μάθαμε πως η επιτυχία του Alan Wake 2, ενίσχυσε οικονομικά την ανάπτυξη των υπόλοιπων project που έχει στα σκαριά η εταιρεία και συγκεκριμένα τα Control 2, Max Payne 1 & 2 remakes και το Project Condor οποίο θα λαμβάνει χώρα στο universe του Control και θα είναι ένας live service συνεργατικός online τίτλος 4 παικτών.
Επιπλέον, αναφέρθηκαν πως σαν εταιρεία προσπαθούν να έχουν ρεαλιστικούς στόχους σε αντίθεση με τα expectations του κοινού που πολλές φορές είναι αρκετά “τρελά”, όπως ανέφεραν χαριτολογώντας.
Έγινε ακόμα αναφορά για το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια ο όρος live service θεωρείται ταμπού και άρρητα συνδεδεμένος με ατελείωτες ώρες grinding για να ξεκλειδώσει κανένας απλά πράγματα, αν δεν θέλει να πληρώσει έξτρα χρήματα για να έχει πρόσβαση στα αντικείμενα της κάθε σεζόν άμεσα.
Τέλος, λόγος έγινε και για το κοινό στο οποίο αυτό το νέο εγχείρημα τους απευθύνεται. Όντας ένα στούντιο με single player narrative oriented τίτλους, όταν αποφάσισαν να ξεκινήσουν την ανάπτυξη του Condor πολλοί αναρωτήθηκαν γιατί δεν μένουν στα γνωστά νερά που κολυμπάνε τόσο καιρό. Η απάντηση που έδωσαν είναι γιατί με τον νέο τίτλο η εταιρεία θέλει να κάνει κάτι καινούργιο σε πιο άγνωστα πλαίσια, χρησιμοποιώντας όμως τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει μέχρι σήμερα από τα προηγούμενα παιχνίδια τους, ενώ ταυτόχρονα μπαίνοντας σε μια νέα κατηγορία των βιντεοπαιχνιδιών θα διευρύνουν το κοινό στο οποίο απευθύνονται.
Προς το παρόν δεν έχουμε παραπάνω νέα για τους επερχόμενους τίτλους της Remedy, αλλά αναμένουμε περισσότερα μέσα στην χρονιά.