Σε μια όχι και τόσο ευχάριστη ανακοίνωση προέβη ο insider Shpeshal Nick κατά τη διάρκεια του XboxEra Podcast.
Πιο συγκεκριμένα έκανε λόγο για τα πλάνα του δημιουργικού στούντιο Certain Affinity να φρενάρει την ανάπτυξη του “Project Tatanka”, που δεν ήταν άλλο από έναν νέο τίτλο Halo που βρισκόταν στα σκαριά εδώ και αρκετό διάστημα.
Mε το launch του “Halo Infinite” το 2020 από την 343 Industries να έχει ως πρωταρχικό στόχο τη λειτουργία του ως μια live-service εμπειρία, η ραγδαία μείωση των παικτών έβαλε την Microsoft σε σκέψεις, με τον αμερικανικό κολοσσό να αναθέτει στην Certain Affinity τη δημιουργία μιας νέας IP.
Aπ’ ότι φάνηκε ύστερα από ένα διάστημα, θα αποτελούσε απλά ένα μεγάλο update για το “Halo Infinite” που θα εισήγαγε ουσιαστικά ένα battle-royale τύπου mode στον τίτλο, με την ελπίδα να ξανακερδίσει τους παίκτες.
Με το project πλέον να περνάει στα αζήτητα, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα κινηθεί η Microsoft, με τεράστια μερίδα των παικτών να ζητούν έστω κάποιο remake του “Halo 3”, που κατά γενική ομολογία αποτελεί ένα από τα καλύτερα FPS ακόμα και σήμερα σαν συνολική εμπειρία.