Η ανακοίνωση τελικώς ήρθε από την ίδια την Naughty Dog, όπου όπως θα διαβάσετε στις πιο κάτω γραμμές, το The Last of Us Online ακυρώνεται και επίσημα. Επιγραμματικά, η εταιρεία δεν θέλει δεν θέλει να γίνει ένα live game service studio καθώς θέλει να επικεντρωθεί στις single player εμπειρίες.
Αντιλαμβανόμαστε ότι πολλοί από εσάς περιμένατε νέα σχετικά με το project που ονομάζαμε The Last of Us Online. Δεν υπάρχει εύκολος τρόπος να το πούμε αυτό. Πήραμε την απίστευτα δύσκολη απόφαση να σταματήσουμε την ανάπτυξη του παιχνιδιού.
Γνωρίζουμε ότι αυτά τα νέα θα είναι δύσκολα για πολλούς, ειδικά την αφοσιωμένη κοινότητα των The Last of Us Factions, που ακολουθούν ένθερμα τις φιλοδοξίες μας για το mulitplayer κομμάτι. Είμαστε εξίσου συντετριμμένοι στο στούντιο καθώς ανυπομονούσαμε να το βάλουμε στα χέρια σας. Θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας ένα ιστορικό για το πώς καταλήξαμε σε αυτήν την απόφαση.
Η ομάδα του εργαζόταν στο mutliplayer κομμάτι, βρισκόταν σε προ-παραγωγή από τότε που εργαζόμασταν στο The Last of Us Part II – δημιουργώντας μια εμπειρία που πιστεύαμε ότι ήταν μοναδική και είχε τεράστιες δυνατότητες. Καθώς η ομάδα επαναλάμβανε την ιδέα της για το The Last of Us Online κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το όραμά της αποκρυσταλλώθηκε, το παιχνίδι έγινε πιο εκλεπτυσμένο και ικανοποιητικό και ήμασταν ενθουσιασμένοι με την κατεύθυνση προς την οποία πορευόμασταν.
Μπαίνοντας στον δρόμο της full production φάσης, το τεράστιο εύρος της φιλοδοξίας μας έγινε σαφές. Για να κυκλοφορήσουμε και να υποστηρίξουμε το The Last of Us Online, θα πρέπει να αφήσουμε όλους τους πόρους του στούντιο πίσω από την υποστήριξη περιεχομένου μετά την κυκλοφορία για τα επόμενα χρόνια, επηρεάζοντας σοβαρά την ανάπτυξη μελλοντικών παιχνιδιών που αφορούν single player εμπειρίες. Έτσι, είχαμε δύο δρόμους μπροστά μας: να γίνουμε ένα στούντιο παιχνιδιών live service ή να συνεχίσουμε να επικεντρωνόμαστε σε αφηγηματικά παιχνίδια που έχουν καθορίσει την κληρονομιά του Naughty Dog.
Είμαστε πολύ περήφανοι για όλους τους ανθρώπους στο στούντιο που δούλεψαν για το συγκεκριμένο project. Οι γνώσεις και οι επενδύσεις στην τεχνολογία από αυτό το παιχνίδι θα μεταφερθούν στον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσουμε τα project μας και θα είναι ανεκτίμητες προς την κατεύθυνση που κατευθυνόμαστε ως στούντιο. Έχουμε περισσότερα από ένα φιλόδοξα, ολοκαίνουργια single player παιχνίδια που εργαζόμαστε εδώ στη Naughty Dog και ανυπομονούμε να μοιραστούμε περισσότερα γι’ αυτά και το τι θα ακολουθήσει όταν είμαστε έτοιμοι.
Μέχρι τότε, είμαστε απίστευτα ευγνώμονες στην κοινότητά μας για την υποστήριξή σας όλα αυτά τα χρόνια.
Πως σας φαίνεται εσάς αυτή η κίνηση από μεριάς Naughty Dog;