Είναι γεγονός πως όσο πιο πολύ παίζετε ένα online multiplayer παιχνίδι και όσο καλύτεροι γίνεστε σε αυτό, τόσο πιο πιθανό είναι να πέσετε πάνω σε χαμένους που πλήρωσαν 30 δολάρια για να κλέψουν σε αυτό. Η εξειδικευμένη ομάδα Ricochet anti-cheat του Call of Duty γνωρίζει ότι δεν μπορεί να εξαλείψει εντελώς τους cheaters σε ένα FPS που αλλάζει συνεχώς, αλλά έχει θέσει έναν νέο φιλόδοξο στόχο για τον εαυτό της καθώς πλησιάζει η κυκλοφορία του Black Ops 6:
«Θέλουμε να πιάσουμε και να αφαιρέσουμε τους cheaters μέσα σε μία ώρα από τη στιγμή που θα βρίσκονται στον πρώτο τους αγώνα».
Ένας φιλόδοξος στόχος, αλλά όχι ακατόρθωτος, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση προόδου της Activision για το Ricochet. Η ομάδα έχει στα σκαριά ένα σωρό ενημερώσεις κατά του cheating για να ενισχύσει τις προσπάθειές της, μεταξύ άλλων:
- Μια ενημερωμένη έκδοση του kernel-level driver. Σημείωση: Όλα τα χαρακτηριστικά της ενημερωμένης έκδοσης που θα έρθει στις 25 Οκτωβρίου, θα προστατεύουν κάθε τίτλο που χρησιμοποιεί τον συγκεκριμένο driver, συμπεριλαμβανομένου του Call of Duty®: Warzone™.
- Όλες οι ελαφρύνσεις, συμπεριλαμβανομένων των Damage Shield, Disarm, Splat, Hallucination και άλλων, θα είναι ζωντανές.
- Νέα συστήματα συμπεριφοράς με μηχανική μάθηση, που εστιάζουν στην ταχύτητα ανίχνευσης.
- Νέα μοντέλα ανίχνευσης με μηχανική μάθηση για την ανάλυση του παιχνιδιού για την καταπολέμηση των aim bots.
- Αναβαθμίσεις κατά την έναρξη του Ranked Play, οι οποίες περιλαμβάνουν συνεχείς εξετάσεις για να διαπιστωθεί αν οι τοποθετήσεις στον πίνακα κατάταξης είναι ακριβείς. Περισσότερα για τις ενημερώσεις του Ranked Play σε ένα μελλοντικό blog πιο κοντά στην έναρξη της λειτουργίας.
- Ειδικά για το Call of Duty: Warzone, έχουμε αναπτύξει νέα μέτρα για τον εντοπισμό και την εξάλειψη των cheaters. Μείνετε συντονισμένοι για να μάθετε περισσότερα για αυτά τα νέα κόλπα.
Φαίνεται ότι η beta του Black Ops 6 του Σεπτεμβρίου ήταν μια κρίσιμη κίνηση για την Ricochet για την εδραίωση της παρουσίας της στο νέο παιχνίδι. Κατά τη διάρκεια του πρώτου Σαββατοκύριακου της beta, είδαμε ότι οι cheaters ήταν σε θέση να παίξουν κατά μέσο όρο 10 αγώνες πριν απομακρυνθούν. Το δεύτερο Σαββατοκύριακο ήταν πολύ πιο γρήγορο.
«Αφού κάναμε μερικές προσαρμογές και εφαρμόσαμε νέες μεθόδους ανίχνευσης για το δεύτερο Σαββατοκύριακο, καταφέραμε να μειώσουμε αυτόν τον χρόνο στο μισό, σε πέντε αγώνες», αναφέρεται στην έκθεση. «Αυτός ο χρονικός προγραμματισμός πληρούσε τον στόχο μας για τον χρόνο ανάληψης δράσης. Όπως αποδεικνύεται, το 25% όλων των αποκλεισμών κατά τη διάρκεια του δεύτερου Σαββατοκύριακου συνέβησαν κατά τη διάρκεια του πρώτου αγώνα που έπαιξε ποτέ ένας απατεώνας».
Συνολικά, 12.000 λογαριασμοί αποκλείστηκαν κατά τη διάρκεια της περιόδου δοκιμών beta. Αυτά είναι αρκετά καλά νούμερα, αλλά είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αφορούν μόνο τους cheaters που τελικά έπιασε η Ricochet. Είναι λογικό να υποθέσουμε ότι υπάρχουν κάποιοι κακοί παίκτες εκεί έξω που κατάφεραν να αποφύγουν το Ricochet για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αλλά δεν μπορείτε να μετράτε τους απατεώνες για τους οποίους δεν είστε σίγουροι ότι υπάρχουν. Η Activision μίλησε επίσης για τους ανθρώπους που δημιουργούν cheats, αμφισβητώντας την ιδέα ότι οι hackers είναι απλά τυχαίοι ερασιτέχνες, αλλά και πάλι ξεκαθαρίζοντας ότι δεν είναι πολύ επιτυχημένοι.
«Οι άνθρωποι πίσω από τα cheats είναι οργανωμένες, παράνομες ομάδες που χτενίζουν κάθε στοιχείο των παιχνιδιών μας για να βρουν τρόπους να κάνουν δυνατή την εξαπάτηση. Αυτοί οι κακόβουλοι άνθρωποι δεν είναι απλά κάποια παιδιά των script που ψαχουλεύουν με κώδικα που βρήκαν στο διαδίκτυο. Είναι μια συλλογικότητα που κερδίζει από την εκμετάλλευση της σκληρής δουλειάς των προγραμματιστών παιχνιδιών σε ολόκληρη τη βιομηχανία».
«Οι προγραμματιστές που φτιάχνουν τα cheats δεν είναι αλάνθαστοι φυσικά (σαφώς – πρέπει να προσποιούνται ότι είναι καλοί στα βιντεοπαιχνίδια). Κάθε φορά που κλέβουν, αφήνουν πίσω τους ψίχουλα ψωμιού μέσω των οποίων τους εντοπίζουμε».